A KÉPZÉS CÉLJA:
A résztvevők megismertetése a tárgyalástechnika gyakorlatában használt legfontosabb elemeivel és eszközeivel.
KIKNEK AJÁNLJUK:
Felsővezetők, középvezetők
- Mások és önmagunk megismerése
- A tipológia felhasználási területei és korlátai a tárgyalók számára.
- Saját tárgyalási stílusom.
- Személyiség típusom megismerése és az ebből adódó erősségek kihasználása
- A tervezés
- elkerülendő tárgyalási témák kezelése
- nyerni és nyerni megközelítés
- a tárgyaló partner ismerete.
- Időpont egyeztetés telefonon az ügyfeleinkkel.
- Ügyfélnyilvántartás, ügyfél-információk.
- A tárgyalás lélektani folyamata.
- Az üzleti tárgyalás felépítése (a nemzetközileg alkalmazott PINKSPOT módszer felhasználásával).
- Az első benyomás tudatos felépítése.
- A ráhangolódás képessége: összhangteremtés verbális és nonverbális kommunikáció eszközeivel.
- A testbeszéd szerepe a kommunikációban.
- A másik fél szükségleteinek, szondázása. Kérdezéstechnika: (az APRO kérdezéstechnika megismerése).
- Meggyőző érvelés eszköztára.
- Ki tegyen ajánlatot?
- Engedmények cseréje.
- Tárgyalási témák sorrendje.
- Az ügyfél ellenvetéseinek aggályainak helyes kezelése.
Kérjen ajánlatot: kepzes@kvalikon.hu
Csapatépítő tréning