A KÉPZÉS CÉLJA:
A szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése. A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása. A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése.
KIKNEK AJÁNLJUK:
Közép és felső vezetők, Vezetők új szerepkörben, Termelési vezetők, Műszaki vezetők, Gazdasági vezetők, HR vezetők, Minőségügyi vezetők, Kaizen menedzserek, Logisztikai vezetők, Művezetők
Nagyobb létszám esetén a képzés vállalathoz kihelyezett formában is megrendelhető, igény esetén kérje testre szabott ajánlatunkat a kepzes@kvalikon.hu email címen
- A kommunikáció célja és folyamata
- A kommunikáció csatornái
- A munkahelyi kommunikáció sajátosságai, típusai
- Vezetői és kommunikációs stílusok
- Kommunikációs stratégiák és taktikák
- A hatékony kommunikáció gátjai
- A hallgatás és megértés öt szintje
- A vezetői kommunikáció speciális eszközei:
- Számonkérés és értékelés
- Kommunikáció dinamikája, felépítése, pszichológiai háttere
- Asszertív kommunikáció
- Mások meggyőzése, és megnyerése az együttműködésre, mozgósítás
- A kommunikáció szerepe a teljesítmény-ösztönzésben
- Eredményes megbeszélések
- Tárgyalás szervezeten belül és kívül
- Szerepjátékok
- Konfliktusok a beavatkozások során
- A személyes konfliktuskezelési beállítódások felmérése
- Thomas-Killmann konfliktuskezelési teszt
- Konfliktusok a szervezetben
- Nehéz emberek kezelése
- Csoporton belüli és csoportok közötti feszültségek csökkentése
- A stressz okai, következményei, s a stressz munkahelyi kezelését érintő vezetői feladatok
- Gyakorlat: XY játék
- Konfliktuskezelési technikák (Thomas-Killmann modell)
- Győztes – győztes helyzetek teremtése