A KÉPZÉS CÉLJA:
A vezetői képzés célja az elméleti és gyakorlati vezetői tudás és kompetenciák fejlesztése. A résztvevők a képzésen megismerik a csapat és szervezetépítés és a munkatársak fejlesztésének, vezetésének és értékelésének alapvető vezetői eszközeit. A képzés résztvevői elsajátítják azokat a gyakorlatban alkalmazható technikákat, amelyek segítségével javítható a munkatársak elkötelezettsége és teljesítménye.
KIKNEK AJÁNLJUK:
Közép és felső vezetők, Vezetők új szerepkörben, Termelési vezetők, Műszaki vezetők, Gazdasági vezetők, HR vezetők, Minőségügyi vezetők, Kaizen menedzserek, Logisztikai vezetők, Művezetők
Nagyobb létszám esetén a képzés vállalathoz kihelyezett formában is megrendelhető, igény esetén kérje testre szabott ajánlatunkat a kepzes@kvalikon.hu email címen
- Vezetői feladatok
- Vezetői HR feladatok
- Feladatorientált – kapcsolat orientált vezetés
- „Gazda szemlélet”
- Az emberi erőforrásokkal és az idővel való hatékony gazdálkodás alapjai
- Vezetői példamutatás, felelősségvállalás
- A kiválasztási folyamat
- Vezetői szerepek a kiválasztási folyamatban
- Együttműködés a szakértőkkel (HR, fejvadász, grafológus..)
- A munkaköri kompetenciák azonosítása és fejlesztése
- Interjú típusok és technikák
- Assessment Center (AC)
- Személyes alkalmasság vs. szakmai alkalmasság
- A felvételi döntés
- Csapatépítés, csapatmunka
- Az együttműködés alapjainak megteremtése
- A csoportfejlődés fázisai
- Team vezetés: a vezető szerepe és feladatai, kritikus sikertényezők
- Csoport összetétele, szerepek - Belbin
- Csoportos problémamegoldás és döntéshozatal
- Development Center (DC)
- Kommunikáció dinamikája, felépítése, pszichológiai háttere
- Együttműködési készség fejlesztése
- Empátia, a másik megértése
- Saját érdekeink érvényesítése, Megegyezés
- Mások meggyőzése, és megnyerése az együttműködésre, mozgósítás
- Konfliktusok kezelése a csoporton belül
- Győztes – Győztes megoldások
- A megbeszélések lebonyolítása (előkészítés, viselkedés szabályok, szerepek, moderátor, emlékeztetők)
- A teljesítménymenedzsment folyamata
- Teljesítményértékelés alapjai, típusai
- Ígéreteken és elvárásokon alapuló menedzsment
- Célok elfogadása, elfogadtatása, lebontása
- Teljesítményértékelési feladatok:
- A múltbeli teljesítmény értékelése
- Teljesítménycélok kitűzése
- Fejlődési lehetőségek meghatározása
- Teljesítmény és kompetenciafejlesztés
- Motiváció, beosztottak ösztönzése
- Emberek irányítása, bevonása
- Mások meggyőzése, és megnyerése az együttműködésre, mozgósítás
- Maslow-féle szükséglet hierarchia
- Motivációs eszközök, beosztottak ösztönzése
- A pozitív megerősítés módszere
- Képzési igények felmérése
- Kompetencia felmérés és fejlesztés
- Munkatársak fejlesztése
- Fejlesztési formák a munkahelyen
- „On the job” fejlesztések
- Betanítás, mentorálás
- Képzések tervezése, és folyamatos követése
- Eredmények értékelése, mérése
- Új rendszerek bevezetése
- Új munkatársak, pályakezdők betanítása
- Utódlástervezés (karrierrendszer támogatása)
- Tehetséggondozás
- A vállalati mentorrendszer kialakításának lépései, jellemzői
- Felhatalmazás
- Támogató vezető, coaching
- A coaching folyamat lépései és azok technikája
- A coaching eszköztára
- A coaching kommunikációs eszköztára
- Coaching a gyakorlatban