A KÉPZÉS CÉLJA:
A Vezetői képzés célja az elméleti és gyakorlati vezetői tudás fejlesztése. Képzésünkkel a résztvevők vezetői tudásának és készségeinek fejlesztésére, valamint a szervezetekben használt irányítási, problémamegoldási, és hatékonyságnövelési témakörökre fókuszálunk. A program sikeres elvégzése biztosít olyan elméleti és gyakorlati ismereteket, amelyek elsajátítása révén, a résztvevő magasabb szinten képes vezetői tevékenységét ellátni, és fejlődik az EU által meghatározott kilenc vezetői kompetenciában is. A képzés során alkalmazott eljárások hatására fejlődik a résztvevők kifejezőkészsége, együttműködő készsége, önbizalma, kapcsolatteremtési és asszertív kommunikációs képessége, probléma megoldási technikái fejlődnek, új szemléletet kap a hatékonyságnövelés megvalósításában.
AKIKNEK AJÁNLJUK:
Közép és felső vezetők, Vezetők új szerepkörben, Termelési vezetők, Műszaki vezetők, Gazdasági vezetők, HR vezetők, Minőségügyi vezetők, Kaizen menedzserek, Logisztikai vezetők, Művezetők
Nagyobb létszám esetén a képzés vállalathoz kihelyezett formában is megrendelhető, igény esetén kérje testre szabott ajánlatunkat a kepzes@kvalikon.hu email címen.
Az ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer
• A minőség fogalma, értelmezése, jelentősége
• A minőségirányítási rendszer fogalma, a fogalommeghatározásból adódó súlypontok
• Az ISO 9001:2015 szabvány célja, felépülése, fő jellemzői
• Az ISO 9001:2015 szabvány változásai, többletkövetelményei az ISO 9001:2008 szabványhoz képest
• Az ISO 9000:2015 szabvány szerepe a minőségirányítási rendszerek kiépítésében és működtetésében
• Feladatmegoldások a szabványismeret elmélyítésére
• Kapcsolódási pontok az integrált irányítási rendszerben
A belső audit szerepe egy szervezet életében
• Az ISO 19011 szabvány ismertetése
• Általánosan az auditról: az ideális auditor, az auditálás technikája, folyamatszemléletű auditálás
• Az audit előkészítése, felkészülés az auditra, kérdésjegyzék összeállítása, a belső audit végrehajtása
• Az auditjelentés összeállítása
• Tipikus eltérések, javító intézkedések felügyelete
• Viselkedéskultúra, kommunikáció, motiváció, konfliktuskezelés
• Esettanulmányok
SPECIÁLIS KÉPZÉSEK
SZABVÁNYISMERETI ÉS BELSŐ AUDITORI KÉPZÉSEK
AUTÓIPARI KÉPZÉSEK