Az egyes benchmarking típusok alkalmazásának fázisai

 
A benchmarking egyes típusai különböző fázisokban és szinteken képesek támogatni a szervezetek működés- fejlesztési törekvéseit. A stratégiai benchmarking elsősorban az irány-kijelölésénél segít, amikor meghatározzuk egy szervezet hosszú távú fejlesztésének irányait. A teljesítmény benchmarking segíthet az adott irányba vezető konkrét és reális célok meg- fogalmazásában, illetve a későbbiekben a teljesít-mények és fejlődés értékelésében. Ha már látjuk, hogy milyen irányba haladunk, mely területeken és milyen teljesítményjavulást szeretnénk elérni, akkor a funkcionális és folyamat benchmarking segítségével

 

kereshetjük a válaszokat a fejlesztés gyakorlati megvalósítására vonatkozóan.

<<Vissza>>

1125 Budapest, Istenhegyi út 63/b Telefon:06 1 489 0003 Telefon/Fax: 06 1 355 6641 e-mail: kvalikon@t-online.hu