A benchmarking célja - tanulás

 

 

1. A vállalati teljesítménycélok kitűzése

  • A teljesítmény összemérése más vállalatokéval
  • Benchmark szint meghatározása
  • Fejlesztési területek kijelölése

2. A vállalati gyakorlatok fejlesztése

  • Fejlesztési alternatívák rangsorolása
  • A vevői igényeket maximálisan kielégítő megoldások megtalálása (Értékajánlat)
  • A legjobb gyakorlat megismerése

3. Stratégiai alternatívák meghatározása
4. Hatékony és eredményes szervezeti megoldások megtalálása
5. Termékfejlesztés

A benchmarking végső célja

A vállalat érintettjeinek az elégedettségét növelni, valamilyen a benchmarking alapján elindított változtatáson (akció, projekt, döntés) keresztül.

Célterületei: Stratégia (CSF), Folyamatok (vevői elégedettség) , Szerepek (működés, szervezet), Eredményesség/hatékonyság, Termékek

<<Vissza>>

1125 Budapest, Istenhegyi út 63/b Telefon:06 1 489 0003 Telefon/Fax: 06 1 355 6641 e-mail: kvalikon@t-online.hu