Vezetői Best Practice Fórum

 

SZERVEZETFEJLESZTÉS, KIVÁLÓSÁG KULTÚRA

  • Időpont: 2024. március 22.
  • Jelentkezési határidő: 2024. március 15.
  • Helyszín: Budapest, Hotel Benczúr
  • Részvételi díj: 85.000 Ft+ÁFA

A fórum célja a vezetői legjobb gyakorlatok megosztása. Most a  következő kérdésekre keressük a választ.

Vezetői hatásgyakorlás, Vezetői kommunikáció nehézségei és buktatói, Hogyan kérjünk és adjunk visszajelzést, visszajelzés kultúra, Asszertív kommunikáció, a munkatársak igényeinek megértése, Célmegállapodások, megegyezések, elkötelezettség, Kommunikáció a digitális térben (online meetingek, email, chat), Mire figyeljünk oda a kommunikáció során, hogyan tudjuk fokozni a kommunikáció hatékonyságát?

Mit, mikor, milyen csatornán, hogyan tudunk hatékonyan kommunikálni? Hatékony megbeszélések és értekezletek, Napindító megbeszélések, Stand up meetingek, 5W2H a kommunikációban, Hogyan működik és hogyan kezelhető az informális kommunikáció a szervezeten belül? Hogyan tudjuk megérteni és megismerni a valós helyzetet, a munkatársak motivációit, igényeit és eredményesen irányítani a csapatunkat, beosztottjainkat

Ezekkel a témákkal foglalkozunk a következő Vezetői Best Practice Fórumunk alkalmával, ahol sikeres vállalatok vezetői osztják meg velünk jó gyakorlataikat.