Vevőközpontúság képzés

A KÉPZÉS CÉLJA:

A résztvevők ügyfél és vevőközpontú szemléletének, minőségtudatosságának erősítése. Eszközök, módszerek nyújtása az ügyfél és belső ügyfél elégedettség növelésére. 
 

AKIKNEK AJÁNLJUK:

Direkt irányítók, akiknek feladata az, hogy a hozzájuk tartozó terület teljesítményét a végrehajtók hatékony napi irányításával emeljék és folyamatosan fejlesszék – műszakvezetők, művezetők, csoportvezetők, technológusok, folyamatfejlesztéssel foglalkozók stb... (összefoglaló néven Direkt Irányító – Front Line Leader)
A képzés programja

Vevőközpontúság, minőségszemlélet

•    Vevő, belső vevő, ügyfél
•    Miért fontos a vevőközpontúság?
•    Vevő által érzékelt érték
•    Voice of Customer (Vevő hangja)
•    Belső vevő – szállító kapcsolatok, folyamatszemlélet és fejlesztés
•    Mit várnak el tőlünk a vevőink?
•    SLA-k Service level agreement
•    A vevői követelmények lefordítása a napi tevékenységekre 
•    Mérés, mérhetőség, alkalmas KPI-ok
•    Vevőkapcsolati és szolgáltatási folyamatok fejlesztése
•    Tények alapján történő vezetés és kommunikáció
•    A vevői, belső, külső ügyfél visszajelzések fogadása kezelése
•    Tipikus problémák, panaszok és azok megfelelő kezelése a szolgáltatási és vevőszolgálati folyamatban

Ügyfélelégedettség növelés eszközei

•    Ügyfélkapcsolati kommunikáció
•    Kommunikációs helyzetgyakorlatok
•    Konfliktushelyzetek, nehéz emberek kezelése
•    Győztes-győztes megközelítés, együttműködés
•    Problémaérzékenység, problémaazonosítás 
•    Visszajelzés kultúra, visszajelzések adása és fogadása 
•    Vevői elégedettségmérés
•    Vevői elégedettségtől a vevői elkötelezettségig

VIZSGA: A tréning végén a résztvevők egy rövid tesztet töltenek ki és esszé kérdésekre válaszolnak, amely során ellenőrizzük a megismert elvek és módszerek elsajátításának és alkalmazásának szintjét.  

Információk, jelentkezés
  • Időpont:
    2025. Február 27-28
    és
    2025. Június 11-12
  • Határidő:
    2025-06-03
  • Helyszín:
    Kvalikon Kft. 1112 Budapest, Jégvirág utca 12.
  • Részvételi díj
    (Ft+áfa):

    165.000 Ft+ÁFA, ami tartalmazza a képzést, az oktatási anyagokat és a helyszín költségeit
  • Étkezési díj
    (Ft+áfa):

    16.000 Ft+ÁFA, mely tartalmazza a kávészünet, sós sütemények, gyümölcs bekészítés és a meleg ebéd költségeit

Online jelentkezés

Letölthető program